LA CARPETA WEB

Blog del grup de l’Etapa Instrumental 3 (vespre) – Escola d’adults Els Tarongers

Ana M. Vargas

Posted by Francesc a 17 Abril, 2009

1.- Si fos un animal, m’agradaria ser un cavall per la seva noblesa i elegància.

2.- Les meves aficions són : fer esport, llegir i també venir a l’escola.

3.- M’agradaria fer un viatge a la Patagònia. També m’agradaria molt fer un creuer.


4.- La ciutat ideal per viure seria una ciutat rural on hi hagi comunicació amb la gent i accés al camp.

5.- El meu artista preferit és el poeta Antonio Gala. M’agrada molt la poesia.

6.- Un llibre que m’ha agradat és La Catedral del Mar. M’agrada la historia.

7.- El menjar que més m’agrada és la paella està boníssima.

8.- El meu color preferit és el groc barrejat amb el verd.

9.- Una olor que recordo de la infantesa és la de flors de jardí: rosa, clavells i demés.

10.- La flor quem’agrada més és la rosa però m’agraden totes les flors.

5 Respostes to “Ana M. Vargas”

  1. Immaculada said

    Enhorabona! Ja veig que heu tornat a obrir la Carpeta Web i que esteu escrivint coses molt interessants. Us prometo que de tant en tant aniré entrant a la Carpeta i llegir el que aneu fent. Ana M. felicita de part meva a la resta de companys.

  2. lina g said

    HOla Ana Mª hace poco que nos conocemos pero pienso que es muy buena
    compañera ,la foto es muymuychuchuchuchuli.
    lina g.

  3. Anònim said

    Hola Me LLamo Mercedes Hace Bastante tiempo que vivo en Mataro
    Me Gustaria Saber un poco mas de Informatica pero me pongo
    Muy nrviosa pues por los tres cursos que he benido al colegio
    siempre me ha pasado lo mismo con los compañeros de clase
    siempre me he encontrado muy vien pero este año sera el ultimo
    año que bengo al colegio.
    Para el curso que viene si puedo hacerlo solo vendre para
    Hacer catalan saludos .

  4. Ana Mª V arga said

    Hola Inmaculada soc la Anamaria ma fet molta ilusio al teu cumantari.

  5. Ana Mª V arga said

    Un saludo para todos mis compañeros de clase. Sois maravillosos.

Deixa un comentari

 
