LA CARPETA WEB

Blog del grup de l’Etapa Instrumental 3 (vespre) – Escola d’adults Els Tarongers

El que m’agrada…

Posted by Carmen Llera a 20 febrer, 2011

  • Si fos  un animal, m’ agradaria ser un cangur.
  • La  ciutat ideal es Mataró,  que és on visc.
  • La meva afició és anar a la patja.
  • M´agradaria fer un viatge a  Disdeylan Paris.
  • El meu artista preferit es Riki Martin.
  • Un libro que he leido El sabor de la vida.
  • El plat que més m’agrada és la paella.
  • El meu color preferit, es el verd.
  • Un olor que recuerdo  de pequeña  es la chimenea de mi Madre.
  • La flor que  mas me guta: las rosas.

6 Respostes to “El que m’agrada…”

  1. Mercè said

    Explicanos un poco donde naciste i cuanto tiempo hace que estas aqui.

  2. nadia said

    A MI megusta mucho viajar y hacer fotos y tambien el color de rosas naturaleza.

  3. Jose Lara said

    Ami me gusta el deporte al aire libre como salir en bici por la montaña

Deixa un comentari

 
