LA CARPETA WEB

Blog del grup de l’Etapa Instrumental 3 (vespre) – Escola d’adults Els Tarongers

M’agradaria…

Posted by Àngel a 20 febrer, 2011

  • M’agradaria ser una aguila real, perquè  és l’ocell més gran i bonic que he vist mai.
  • Les meves aficións son els espors de tota mena i llegir.
  • La meva ciutat preferida per viure es Suisza. Perque hi ha moltes muntayes amb neu. I també perque a la ciutat els vehicles i bus son electrics.
  • M’agradaria fer un viatge a Cuba, per ballar merenge amb les Cubanes i conexer tots  els llocs bonics que te Cuba.
  • L’ artista preferit es Paco Rabal.
  • El llibre peferit es l’Ombra del vent.
  • M’agrada tot .
  • No tinc preferencia de cap color.  M’agradan tots.
  • L’olor que recordo de la infantesa son dels embutits que es feien.

 

Anuncis

Una resposta to “M’agradaria…”

  1. Mercè said

    Segur que hi ha un color que t’agrada més que un altre.

Deixa un comentari

 
